תשכחו את כל מה שהכרתם על מכירת נדל”ן.
באמצעות מערכות וי.אר חדשניות יחד עם הטכנולוגיות והפיתוחים המתקדמים שלנו אנחנו יוצרים סטנדרט חדש של שיווק ומכירות בעולם הנדל”ן. עוד לפני שהונחה הלבנה הראשונה באתר הבנייה, הרוכשים הפוטנציאליים שלכם יערכו סיור שיווק ומכירה בדירה, שטרם נבנתה.
הבנתם אותנו נכון.
זוהי הדרך האפקטיבית ביותר לספר את הסיפור הייחודי שלכם, באופן שישאיר אותם, ללא מילים. תהיו מוכנים לחווית מכירות ייחודית, חדשנית ואקסלוסיבית, בסטנדרט שלא הכרתם כמותו.
באמצעות עמדת מכירות חדשנית, אלגנטית ואקסלוסיבית תכניסו את הלקוחות שלכם לעולם חדש של חווית שיווק ריאלסטית, ייחודית ומעוררת השראה. עולם מכירות חדש, תפור אישית במיוחד עבורכם.
זוהי הדרך הייחודיות שלנו לייצר עבורכם כלי מכירה אפקטיבי שמוביל בהכרח למקסום מכירה.
קדמת הטכנולוגיה העולמית, אצלכם במרכז המכירות.
צוותי השיווק משיגים תשומת לב מקסימלית על ידי שליטה מלאה בחווית הביקור. הרוכשים הפוטנציאליים משוחררים לסיור עצמאי בדירה מה שמאפשר להם להתמקד בדרישותיהם האישיות, לבנות קשר רגשי עם הנכס וכך עולה הסיכוי לקידום ונעילת העסקה. ה-VR הוא GAME CHANGER ועתיד לשנות את האופן בו תעשיית הנדל"ן פועלת. הרוכשים יחקרו ויסיירו בנכסים באופן מרתק ויחושו את האווירה של הנכס והסביבה ויתרשמו מהנוף הנהדר הנשקף מהמרפסת.
בימים שבו שוק הנדל"ן מתמודד עם אתגרים ומגבלות במכירות, ה-VR מציע כלי עוצמתי לשיפור תהליכי המכירות. הציגו את הנכסים בצורה מרשימה (גם מרחוק) והפגינו שיפורים ושינויים בצורה מקורית ומותאמת אישית. זהו הזמן לשדרג את מערכי השיווק והמכירות, לצאת לפני המתחרים עם פרסומים מובחנים ובולטים, להפחית עלויות לידים ולמשוך רוכשים לנקודות המכירה ולהבטיח וודאות, מוחשיות ואמינות גבוהה יותר בתהליך במכירה. דרך חדשנות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא, משיגים יתרון תחרותי ומסייעים לגידול המכירות והרווחים.
סטנדרט חדש לגמרי של תקשורת עם הרוכשים הפוטנציאליים שלכם, אלו רוצים לדעת מה הם רוכשים – האם הפריסה או השטח הכולל יתאימו להם? כעת הם יוכלו לבחון את חזיתות הבניין, להסתובב בדירה החדשה ולהרגיש את גודלה, מידותיה ולהביט בחלל שאינו רק קירות חשופים, אלא חלל מרוהט ומעוצב בצורה מושלמת, באווירה נעימה תוך ייצוג חזותי מושלם של המגורים העתידיים – באמצעות הוודאות והמוחשיות תוכל לבטא את האמינות והנאמנות שלך ללקוח ותסיר את הסקפטיות והדאגה ממצב השוק. אתה תהיה זה שמניע את שוק הנדל"ן קדימה.
הנה ניסוי מעניין, ניקח את איש המכירות המוצלח בחברתך ומולו נציב איש מכירות סטנדרטי, נתן לשני הצוותים למכור את אותו הנכס – ואחד מהם עם מציאות מדומה. מי יצליח למכור טוב יותר ? מי יהיה משכנע יותר? אילו מחוויות המכירה יחרטו טוב יותר בזיכרון הלקוחות כאשר הם יגיעו לביתם בסוף היום? אין ספק, תוצאות הניסוי יתמכו בעד המציאות המדומה ברמה גבוהה. בזכות החוויה המרהיבה והמדויקת שהטכנולוגיה מציעה, הליך המכירות משתפר באופן מובהק. החוויה מעניקה הבנה עמוקה ומקצועית של הנכסים ויוצרת חיבור רגשי עם הלקוחות. אם יש לך עדיין ספק, סימן שלא חווית בעצמך סיור מכירה מוצלח ב-VR.
מייצרים דגמים וירטואליים במציאות מדומה ומייתרים את הצורך לבנות מודלים פיזיים כמו דירות לדוגמא. חוסכים בעבודות בניה, עיצוב וכדומה. ומפנים משאבים כלכליים, לוגיסטיים וזמן יקר למשימות החשובות. מעדכנים ומשנים את הדגמים הווירטואליים בפשטות ומציגים מגוון רחב של נכסים ללא צורך בהשקעות נוספות ובביקוש פיזי. משפרים יכולות הדרכה והתמקצעות של צוותי מכירה – מתרגלים מקרוב סיטואציות, דבר המקנה יתרון עצום ביכולת להתמודד עם אתגרי מכירה במציאות ולשפר תוצאות מכירה בפועל. מציגים את הנכסים בצורה, מדויקת, חדה ומרשימה – הרוכשים הפוטנציאליים יקבלו החלטות ממוקדות ומהירות יותר, מה שמקצר את הליכי המכירה ומגדיל את יעילותם.
No Data Found
52.5% מהרוכשים שהגיעו לרכוש דירה חדשה ציינו כי הם קיבלו החלטה להשקעה מהירה יותר לאחר צפייה בחומרי שיווק מוחשיים וחזותיים.
No Data Found
72.7% מהרוכשים שהגיעו לרכוש דירה חדשה ציינו כי הם מעריכים באופן חיובי סיורים פנורמיים המוצעים על ידי היזם.
No Data Found
62.5% מהרוכשים שהגיעו לרכוש דירה חדשה ציינו כי סיורי מכירה וירטואליים מילאו תפקיד משמעותי בקבלת החלטת הרכישה.
No Data Found
63.8% מהרוכשים שהגיעו לרכוש דירה חדשה ציינו כי חסרה להם חוויה ממשית ומוחשית בהליך המכירה.
מוצר מוקפד ואיכותי השומר על סטנדרט השירות הגבוה ביותר שלקוח יכול לצפות לו.
ליווי מלא לאורך כל הדרך, בהליך מדויק, אישי, מאופיין ומותאם במיוחד עבורכם, מהרגע בו תתחילו למכור את הדירות ועד לנקודה בה תתקדמו למכירת הפרויקט הבא שלכם. החל מהנגשת והתאמת הטכנולוגיה דרך יצירת חוויות מכירה חדות, מדויקות ומשכנעות ועד להדרכת והכשרת צוותי המכירה. ועוד הרבה מעבר לכך.
הדרך הטובה ביותר להבין מציאות מדומה היא לחוות אותה,
תשאירו פרטים, בטוח נמצא מה לעשות יחד.
* ידוע לי שהפרטים שמסרתי לעיל ייכללו במאגרי המידע של החברה בהתאם למדיניות הפרטיות.