ניקולודיאון בדרך למציאות מדומה

מציאות מדומה ניקולודיאון

מציאות מדומה מציב אתגר משכנע עבור יוצרי סרטים: אם אתה ממש יכול לעשות שום דבר, אז מה אתה מחליט ליצור לפתות קהל? ואיך בדיוק אתה מוכר להם?

ניקלודיאון מתמודד עם שאלות אלה הכרשה דוחפת לעולם VR בדרך של עסק המשחקים שלה ואת מנוע תוכנה זה היה אמור לקבל אותם שם – מנוע Unreal.

לדברי ג'יימס סטפנסון, סמנכ"ל אנימציה ומשחקים בכיר ברשת, הם בשלבים המוקדמים של חקר תוכן וכלים VR כדי ללמוד עוד על מה אפשרי למספרי סיפורים שרוצים לעבוד בתחום זה.

"בשבילנו זה היה שלוחה של הרבה בפיתוח הטכני שאנחנו עושים אנימציה CG," אומר סטיבנסון.
בעוד סטפנסון לא ללכת רחוק לתוך בדיוק מה הם עושים, קים Libreri, מנהל טכנולוגיה ראשי ב- Epic, מה שהופך מנוע Unreal, מודה כי הם נמצאים בשיתוף פעולה עם ניקלודיאון ליצור כלים המיועדים לפרויקטים שלהם. "הם כבר שואלים את כל השאלות הנכונות והם מאוד חכמים (כ) איך הם מסתכלים על תהליך זה," אומר Libreri, המוסיף כי האיכויות המודולרי של מנוע Unreal עושות את זה גמיש מספיק כדי להתאים לשימושים שונים , גם כאשר יוצרי התוכן אינם בטוחים בדיוק מה השימושים האלה יכולים להיות.

סטפנסון אומר שהרשת מעורבת גם שותפויות עם אפל, גוגל ואמזון, בין יתר, במציאות הווירטואלית arena.For עכשיו, סטפנסון מתמקדת גם על מציאת יוצרי תוכן שיכול לעבוד באזור חדש לחלוטין ולמצוא דרכים חדשות לספר סיפוריהם. זה אומר שהם יכולים לבוא מכל מקום, אפילו בתכנית הסרט הקצרה של הרשת או תוכניות פיתוח אחרות.

"אני חושב שזה הולך לצאת כפלטפורמה, כך שהוא יצטרך חנויות משלה, כללים בינוניים ועסקים משלו", אומר סטיבנסון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים